loading...
جدید ترین ها را با ما تجربه کنید
آخرین ارسال های انجمن
شاهین بازدید : 150 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 خانم گان لیوی 28 ساله از سال 2007 از خدمت در ارتش استعفا داده است و حالا میخواهد هرطور شده این سگ را از ارتش بگیرد و با خود به خانه ببرد. او میگوید: من شبانه روز با رکس زندگی کرده ام و عاشق او هستم او جزء جدا نشدنی زندگی من است و دوست دارم باقی عمرش را کنار من باشد .


او دیگر ضعیف شده و برای ارتش سودی ندارد و چه بهتر که برای استراحت کنار من باشد. او در حال تلاش برای جلب رضایت ارتش در گرفتن این سگ است و حتی کتابی با نام سروان رکس نوشته است که در آن داستان ماموریتهایی که با این سگ با موفقیت به پایان رسانده است را نقل کرده کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 22,739
  • بازدید کلی : 200,643