loading...
جدید ترین ها را با ما تجربه کنید
آخرین ارسال های انجمن
شاهین بازدید : 77 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

 

همشهری جوان: شکل و شمایل «ماه عسل» امسال تغییر کرد و همین تغییر ناگهانی، بحث های دنباله داری به راه انداخت؛ جای علیخانی چقدر خالی است؟ علی ضیاء از پس اجرا برآمده؟
* احسان علیخانی

کشف نیست! بلکه اینها ویژگی های طبقه بندی شده و منحصر به فرد مجری است که در همه این سال ها به خوبی می شناسیمش و رفتارهایش را حدس می زنیم. کافی است فقط به ذهن نظم داد و برنامه های شاخصش را مرور کرد. نتیجه می شود اینها:

چالش با مهمان
علیخانی به عنوان مجری تاک شو، متوجه هست چه توقعاتی از او می رود. می داند که قرار نیست به عنوان یک عضو تزئینی حضور داشته باشد و صرفا مجالی بسازد برای اینکه مهمان برنامه حرف هایش را بزند. قرار است برنامه اش دیدنی و جذاب باشد نه تریبونی برای بیان افاضات.
پس مهمان را به چالش می کشد؛ دقیقا چیزی که بیننده در دلش می خواهد. میان حرفش می پرد، نمی گذارد پنج دقیقه کامل او صحنه را در دست بگیرد. حتی گاهی خودش بیشتر از مهمان حرف می زند و از اجرای مونولوگ یکی دو دقیقه ای هم ابایی ندارد. او با مطرح کردن سوال های پی در پی سعی می کند مهمانش را – که عموما از حضور دوربین معذبند، یا برعکس به دلیل آگاهی از حضور دوربین و عادت به کلیشه ها، رسمی و جدی و خشک حرف می زنند – وادار به شکستن چهره نمایشی کند و با مطرح کردن سوالات غیرمنتظره، برای لحظاتی «خودِ واقعی» او را به بیننده نشان دهد.
به ادامه مطلب مراجعه کنید
شاهین بازدید : 79 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

 

     
 
 
 

سایت 24 نوشت:
برنامه"گپ" در شبکه آی فیلم، پنجشنبه شب به گفت وگو با امین تارخ اختصاص داشت.
این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و تئاتر کشورمان که در بخشی از برنامه "گپ" به زندگی دوران کودکی خود اشاره می کرداظهار داشت:
چون پدرم نظامی بود، وقتی که دانش آموز کلاس اول ابتدایی بودم به شهرستان خاش مهاجرت کردیم.در آن دوران شهر خاش فقط یک خیابان داشت که نیمه اسفالت بود و امکانات شهری آن بسیار کم بود.
به ادامه مطلب مراجعه کنید
شاهین بازدید : 83 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پیرمرد جلوی خانه اش ناراحت نشسته بود سلام کردم جواب نداد فکر کردم شاید با این حال که گوشهایش بزرگند ولی صدای مرا نشنیده دو مرتبه سلام کردم باز هم جواب نداد کمی ناراحت شدم با خودم گفتم بی خیالش هنوز چند قدمی نرفته بودم که صدایی شنیدم امیدوارشدم سرم را بر گرداندم دیدم پیرمرد در حالی که یک هزار تومانی در دستش بود داشت تا هفتاد جد یکی را سلام و صلوات می فرستاد

شاهین بازدید : 118 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: يك هنرمند گرافيك*كار در ايده*اي جالب، آينده يك شهر را در زمان رويارويي با قمر فوبوس به تصوير كشيده است.

نام فوبوس به معني ترس است و اين نام زماني كه تصاوير نزديكي بسيار زياد اين قمر بر روي شهر گرنوبل توسط لودوويك سل،* هنرمند گرافيك كار فرانسوي به نمايش در مي*آيند، بسيار مقتضي بنظر مي*رسد.


 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

شاهین بازدید : 84 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

انتشار اولین تصویر از انیمیشن «من و سایه‌ام» جدیدترین محصول کمپانی دریم ورکس


استودیو دریم‌ورکس انیمیشن اولین عکس از فیلم انیمیشن «من و سایه‌ام» را منتشر کرد که 14 مارس 2014 اکران می‌شود.

این فیلم با صدای جاش گاد، بیل هدر و کیت هادسن در نقش‌های اصلی، تلفیقی از گرافیک کامپیوتری (CG) و تکنیک‌های قدیمی تولید انیمیشن است.

«من و سایه‌ام» درباره دنیای سایه‌ها و همتایان آن‌ها در دنیای انسان‌هاست. استن، سایه قهرمان فیلم آرزوی یک زندگی مهیج‌تر دارد، اما از قضا او گرفتار استنلی گراب، یک جوان ترسو و خجالتی است که از ماجراجویی بیزار است. وقتی یک جنایت در دنیای سایه‌ها، زندگی هر دو آن‌ها را به خطر می اندازد، استن ناچار می‌شود کنترل استنلی را به عهده بگیرد.

این دو هنگام تحقیق درباره جنایت و تلاش برای متوقف کردن یک سایه شیطانی که رهبری شورش علیه دنیای انسان‌ها را به عهده دارد، درگیر ماجرایی دیوانه‌وار می‌شوند. در این بین، استن به استنلی کمک می‌کند از ترس‌های خود فاصله بگیرد و زندگی را در آغوش بکشد. آن‌ها در طول راه یاد می‌گیرند که هیچ‌کس نمی‌تواند بدون یک دوست واقعی، کامل باشد.

«من و سایه‌ام» را الساندرو کارلونی کارگردانی کرده است.
-------------

شاهین بازدید : 225 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

مبتكر ایرانی با هدف مقابله با مضررات استعمال دخانیات، قلیانی طراحی كرده كه به گفته وی ضمن برخورداری از ویژگی*های ظاهری قلیان*های معمولی مثل دود و صدا در آن از توتون استفاده نشده و دود حاصل از آن ترکیبی از بخار آب بی خطر از لحاظ تنفسی است.

به گزارش تکناز به نقل از ایسنا قائم کیانیان، برگزیده جشنواره* جوان خوارزمی و مبتكر این قلیان با اشاره به اینكه از زمان پیدایش اولین مواد دخانی در دنیا تا به امروز اقدامات متعددی جهت بهبود و کاهش مضرات و عوارض ناشی از مصرف این مواد صورت گرفته است، گفت: ممنوعیت و اقدامات بازدارنده و به موازات آن بهبود مصرف از طریق کاهش عوارض ایجادی و معرفی روش*ها و دستگاه*های ترک آن، از جمله اقداماتی هستند که در این خصوص صورت گرفته است. در این میان می*توان به عنوان یکی از روش*های مهم مصرف دخانیات ازمصرف قلیان*های سنتی نام*برد که نه*تنها در کشور ما مورد استفاده است بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا نیز از این وسیله جهت مصرف محصولات دخانی استفاده می*شود.


 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 22,118
  • بازدید کلی : 200,022