loading...
جدید ترین ها را با ما تجربه کنید
آخرین ارسال های انجمن
شاهین بازدید : 225 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

مبتكر ایرانی با هدف مقابله با مضررات استعمال دخانیات، قلیانی طراحی كرده كه به گفته وی ضمن برخورداری از ویژگی*های ظاهری قلیان*های معمولی مثل دود و صدا در آن از توتون استفاده نشده و دود حاصل از آن ترکیبی از بخار آب بی خطر از لحاظ تنفسی است.

به گزارش تکناز به نقل از ایسنا قائم کیانیان، برگزیده جشنواره* جوان خوارزمی و مبتكر این قلیان با اشاره به اینكه از زمان پیدایش اولین مواد دخانی در دنیا تا به امروز اقدامات متعددی جهت بهبود و کاهش مضرات و عوارض ناشی از مصرف این مواد صورت گرفته است، گفت: ممنوعیت و اقدامات بازدارنده و به موازات آن بهبود مصرف از طریق کاهش عوارض ایجادی و معرفی روش*ها و دستگاه*های ترک آن، از جمله اقداماتی هستند که در این خصوص صورت گرفته است. در این میان می*توان به عنوان یکی از روش*های مهم مصرف دخانیات ازمصرف قلیان*های سنتی نام*برد که نه*تنها در کشور ما مورد استفاده است بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا نیز از این وسیله جهت مصرف محصولات دخانی استفاده می*شود.


 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

شاهین بازدید : 114 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بــوسه زندگـــی ...


عکسی تاریخی که در 26 جولای 1967 توسط "روکو مورابیتو" گرفته شد، بعدها و در سال 1968، جایزه معتبر پلیتزر را به عکاسش پیشکش کرد. عکسی ماندگار که به "بوسه زندگی" معروف شد، بازتابی گسترده در دنیا داشت.
راندال شامپیون، که یک سیم چین بود، با لمس سیم برق فشار قوی، بیهوش در میان زمین و آسمان معلق مانده بود. در این حال، همکارش، تامسون به سرعت خود را به او رساند و تنفس دهان به دهان را آغاز کرد. او این کار را آن قدر ادامه داد تا تنفس راندال بازگشت و او جانی دوباره گرفت. شاید اگر آن روز تامسون کمی دیرتر خود را به همکارش می رساند، او دیگر به زندگی باز نمی گشت. به همین دلیل این عکس به "بوسه زندگی" معروف شد.

شاهین بازدید : 80 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

** ستارگان والت دیزنی در جنگ ستارگان! **

مجموعه ای از تصاویر توسط ناثان. اچ بوید ایجاد شده اند که در آن ها شخصیت های محبوب والت دیزنی به عنوان قهرمانان و خائنانی از فیلم جنگ ستارگان به تصویر کشیده شده اند. فقط تصور کنید اگر میکی موس، گوفی و دونالد اردک برای بازی در نقش هان سولو، Chewbacca و لوک اسکای واکر انتخاب شده بودند …











برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

m_star بازدید : 138 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


به گزارش فان مهر به نقل از مهر، بارها پیش آماده است که افراد به دلیل دردهای مزمن با منشای نامعلوم به پزشک مراجعه کرده اند و پس از گرفتن عکسهای پرتو ایکس و CT Scan مشخص شده است که یک شیء خارجی به قسمتی از بدن آنها (سر، صورت، حفره شکمی و …) به صورت پنهان راه یافته است.
در بسیاری از موارد حتی خود فرد نیز از حادثه ای که می توانسته منجر به وارد شدن شیء به بدن وی شده باشد اطلاعی ندارد. در این گزارش، ماجراهای شگفت انگیزی ذکر می شوند که دنیای پزشکی با کمک پرتوهای ایکس راز آنها را فاش کرده است: میخ در سر یک مرد آمریکایی
در روزهای اخیر یک مرد ساکن حومه شیکاگو پس از اینکه به طور تصادفی با یک تفنگ میخ- افکن به سر خود شلیک کرد در یک بیمارستان محلی بستری شد. تصاویر پرتو ایکس در جمجمه این مرد یک میخ ۳.۵ اینچی (حدود ۹ سانتیمتر) را نشان داد. این میخ ۳۶ ساعت داخل سر وی باقی ماند.
این مرد ۳۲ ساله که “دانته آئوتولو” نام دارد روز سه شنبه مشغول کار در گاراژ خود بود که به طور تصادفی در نزدیکی سر خود یک تفنگ میخ افکن را شلیک کرد. این مرد پس از این شلیک در خانه استراحت کرد و روز بعد به کار خود بازگشت اما پس از بروز حالت تهوع و سردرد شدید به بیمارستان رفت.
وی در این خصوص گفت: “پزشکان از اینکه من پس از گذشت ۳۶ ساعت که از ورود میخ به داخل جمجمه ام می گذشت، حرف می زدم و راه می رفتم شوکه شده بودند.”

کشف یک قیچی باغبانی در جمجمه
تصویر سیتی اسکن که از سوی مرکز پزشکی دانشگاه توکسان منتشر شده است، یک قیچی باغبانی را در سر یک مرد ۸۶ ساله ساکن “گرین ولی” در آریزونا را نشان می دهد. این عکس قبل از عمل جراحی این مرد در ۳۰ جولای ۲۰۱۱ گرفته شده است.
“لروی لوتشر” درحالی که مشغول کار در حیاط خانه خود بود یک قیچی باغبانی به روی سرش افتاد. وی برای جلوگیری از برخورد قیچی به چشمهایش از دستان خود استفاده کرد اما قیچی وارد گردنش شد.

برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

شاهین بازدید : 157 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

موهای 1.5 متری دختری برزیلی

راپو نزیل دختر 12 ساله ای است که در شهر فقیرنشین شانتی در کشور برزیل زندگی می کند. او از بدو تولد تاکنون حتی یک بار هم موی خود را کوتاه نکرده و بر همین اساس اکنون با مویی به طول یک متر و نیم، اکنون دارای بلند ترین موی جهان است.

نظافت و تمیز کردن موی این دختر برزیلی، هر هفته حداقل چهار ساعت وقت از او می گیرد و یک بسته شامپو نیاز دارد. برای شانه کردن و مرتب نمودن آن هم هر روز یک ساعت و نیم وقت نیاز است. هزینه تمیز کردن و نگهداری موی او سالانه 400 پوند است.



برای خواندن ادامه پست به ادامه مطلب مراجعه کنید
شاهین بازدید : 139 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یک اشتباه فاحش برای جوان بلژیکی که ۵۶ ستاره را روی صورتش خالکوبی کرده بود گران تمام شد.


تابستان گذشته کیمبرلی ولامینک۹۰۰۰ پوند برای عمل لیزر فراهم کرد و امیدوار بود تا پایان سپتامبر بتواند این ستاره*ها را از صورتش پاک کند.
اما درست بعد از سه سال ، دختر ۲۱ ساله تصمیم گرفت که تحت سوزن درمانی برود ولی این صور فلکی نشانه*های کمی از پاک شدن نشان دادند.
خانم ولامینک به دروغ به خانواده*اش گفته بود که او از تاتو کار روزالین تومانیانتز فقط ۳ ستاره کنار چشمش خواسته بود است.


لطفا برای خوانندن ادامه پست

خالکوبی درد سر ساز

به ادامه مطلب مراجعه کنید

شاهین بازدید : 122 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)



لری گابریل راموس گومز به مرد گرگ نما معروف است. لری ۳۵ ساله که تمام بدن و صورت از موهای ضخیم سیاه و سفید پوشیده شده .


لری گابریل راموس گومز در مکزیک متولد شد، اما نام جدید خود را از ۱۹۴۱ فیلم ترسناک مرد گرگ نما، که در آن شخصیت اصلی مو پوشیده لری تالبوت نامیده می شد انجام گرفت. __________________
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 22,078
  • بازدید کلی : 199,982