loading...
جدید ترین ها را با ما تجربه کنید
آخرین ارسال های انجمن
شاهین بازدید : 124 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

او گفت:" کاملا" بی اختیار و بدون هیچ چیزخاصی لباسهایم را انتخاب می کنم .اغلب وضعیت روحی و حس و حالم در انتخاب لباسها و رنگ موهایم تاثیر بسیار زیادی دارد وهمیشه دوست دارم با توجه به مناسبت و موقعیت و با سلیقه تقریبا" جسورانه خودم لباسهایم را انتخاب کنم."
" من هیچ کاری را برای جلب توجه و یا خبر ساز شدن ،انجام نمی دهم و هر طور که راحت هستم و دوست دارم زندگی می کنم. "



"لباسهایی که من می پسندم و انتخاب می کنم گاهی اوقات خیلی ساده ، گاهی سر زنده و شاد و گاهی اوقات خیلی جسورانه و عجیب و غریب هستند."
من با خریدن پیراهن های ساده هیچ مشکلی ندارم و اگر یک پیراهن ساده بخرم حتما" آن را همانطور ساده و بی هیچ تزئینی می پوشم. بعضی ها ممکن است یک پیراهن ساده بخرند و آن را با یک نوار تزئینی بپوشند ، بعضی ها هم ممکن است آن را بایک گردنبند و یا همراه یک شی تزئینی بزرگ بپوشند و بعضی ها هم آن را ساده و بدون هیچ چیز دیگری می پوشند و من هم از همین دسته از افراد هستم."

" اما هیچ کدام از این کارها بخاطر جلب توجه نیست. فقط بخاطر این است که من به این شکل راحتتر هستم و این سبک را بیشتر می پسندم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آروین گلشنی در تاریخ 1348/10/11 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

سلام از وبت خیلی خوشم اومد منم یکی مثل همین داشتم ولی خیلی بازدیدت کمه اگه دوست داشتی بیا تو وبلاگ من یه عالمه بازدید کننده رایگان بهت میدم
rozrank.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 759
  • بازدید ماه : 759
  • بازدید سال : 22,825
  • بازدید کلی : 200,729